Serviciul https://onlineprepay.ro este furnizat de FINTEL SRL (denumită în continuare „FINTEL SRL”, „Prestatorul” sau „Societatea”), cu sediul în Vasile Alecsandri 38, Voluntari, Ilfov, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul J2024017840002, având RO50472514
Prezentele Termeni și Condiții se aplică vânzărilor de servicii/produse prin intermediul platformei online https://onlineprepay.ro, deținută de FINTEL SRL
Navigarea pe site-ul https://onlineprepay.ro, urmată de plasarea unei Comenzi, echivalează cu citirea, înțelegerea și acceptarea în integralitate a termenilor de mai jos de către orice Client al Prestatorului, având calitatea de Utilizator/Cumpărător/Consumator.
FINTEL SRL își rezervă dreptul de a face modificări în conținutul acestui site, precum și în cadrul prezentelor Termeni și condiții, fără nicio notificare prealabilă a Consumatorilor. În caz de divergență sau neînțelegeri între Prestator și Client, se vor aplica Termenii și condițiile valabile la momentul plasării Comenzii.
Relația dintre părți este guvernată de următoarele acte normative:
„Site” – domeniul https://onlineprepay.ro;
„Document” – prezentul text al Termenilor și Condițiilor;
„Conținut” cuprinde următoarele elemente:
„Serviciu” - serviciul de comerț electronic condus exclusiv pe porțiunile publice disponibile ale Site-ului, în sensul acordării posibilității Utilizatorului/Clientului de a contracta Serviciile/Produsele prezentate pe Site folosind mijloace exclusiv electronice; serviciul de reîncărcare online a cartelei de telefonie mobilă pentru operatorii Vodafone, Orange și Telekom;
„Utilizator” – persoana fizică care navighează pe Site sau interacționează, sub diverse forme, cu acesta (completarea formularelor, abonarea la newsletter, plasarea unei comenzi etc.) și are acces la Conținut;
„Client” – persoana fizică care obține acces la Conținut, Serviciu și Produsele de pe Site, prin plasarea unei Comenzi;
„Prestator” (Distribuitor) – deținătorul Site-ului https://onlineprepay.ro;
„Comandă” - un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Prestator și Cumpărător, prin care Cumpărătorul transmite Prestatorului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa Servicii de reîncărcare de pe Site sau Produse;
„Cod PIN” – codul generat în urma achiziționării și plății în avans a unui produs disponibil pe Site necesar pentru activarea creditului aferent.
„Abonat” – persoana fizică care se abonează la Newsletter-ul oferit deFINTEL SRL, conform definiției de mai jos;
„Comunicări comerciale și de marketing” - Orice tip de mesaj trimis către Utilizator (de exemplu, via e-mail/SMS/Viber/WhatsApp/telefonic/mobile push/webpush etc.) conținând informații generale și tematice, informații despre servicii/produse similare sau complementare cu cele achiziționate/vizualizate, informații despre oferte sau promoții, precum și alte comunicări comerciale, cum ar fi cercetările de piață și/sau sondajele de opinie etc.;
„Newsletter/Buletin informativ”- mijlocul de informare periodică a Abonatului, exclusiv electronic, cu privire la serviciile/produsele și/sau promoțiile desfășurate pe Site într-o anumită perioadă, fără nicio obligație din partea FINTEL SRL cu referire la informațiile conținute de acesta;
„Tranzacție”- încasarea sau rambursarea unei sume rezultate din vânzarea unui produs prezentat pe Site către Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreați de FINTEL SRL;
„Produs” – produsele disponibile regăsite pe Site și care pot fi comandate de Client/Utilizator/Cumpărător;
„Reîncărcare” – plată în avans a unei valori de credit selectate de către Client, în limitele căreia Clientul poate beneficia de serviciile preplătite oferite de https://onlineprepay.ro. Reîncărcarea se realizează prin alimentarea/realimentarea creditului de pe un număr de Prepay;
„Reîncărcare ultra-rapidă” – reprezintă o opțiune pusă la dispoziție Clientului prin care se efectuează instant reîncărcarea creditului pe numărul acestuia;
„Contract la distanță” - potrivit definiției cuprinse în OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, contractul la distanță reprezintă orice contract încheiat între profesionist și consumator în cadrul unui sistem de vânzare sau de prestare de servicii la distanță organizat fără prezența fizică simultană a profesionistului și a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanță, până la și inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;
„Garanție comercială” – potrivit dispozițiilor OUG nr. 34/2014, garanția comercială este reprezentată de orice angajament din partea profesionistului (adică a Prestatorului) sau a unui producător față de consumator, în plus față de obligațiile legale prevăzute în Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, republicată, cu modificările și completările ulterioare, referitoare la garanția legală de conformitate, de a rambursa prețul plătit sau de a înlocui, a repara sau a întreține produsele în orice mod, în cazul în care acestea nu corespund specificațiilor sau oricărei alte cerințe din declarația privind garanția sau din publicitatea relevantă disponibilă în momentul sau înaintea încheierii contractului, cerință care nu este legată de conformitate;
„Date cu caracter personal” - orice informație privind o persoană fizică identificată sau identificabilă (“persoana vizată”). Reprezintă date personale (enumerare neexhaustivă): numele și prenumele persoanei, adresa de e-mail, numărul de telefon etc.;
„Operator de date cu caracter personal” – înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, singur sau împreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal. În ceea ce privește Site-ul, operatorul de date este reprezentat de FINTEL SRL;
„Consimțământ al persoanei vizate” - orice manifestare de voință liberă, specifică, informată și lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă, printr-o declarație sau printr-o acțiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate;
„Prelucrare” - orice operațiune/set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal (cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate), respectiv: colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea, punerea la dispoziție, alinierea, combinarea, restricționarea, ștergerea, distrugerea etc.
„Integrare” – crearea unei legături între Site sau Serviciile digitale și componentele mediului digital al Clientului și incorporarea acestora, în așa fel încât Serviciile să poată fi utilizate în conformitate cu prezentul contract.
„Conformitatea Conținutului digital/Serviciului digital”: furnizarea Serviciilor în conformitate cu cerințele subiective și obiective de Conformitate stabilite de art. 6 și art. 17 din OUG 141/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de furnizare de conținut digital și de servicii digitale.
Acest document stabilește termenii și condițiile de utilizare a Site-ului, Conținutului și Serviciului oferit de FINTEL SRL. Clientul este îndemnat să parcurgă acest document cu atenție pentru a evita consecințele nedorite sau neplăcute care pot afecta datele sau informațiile furnizate către FINTEL SRL
Acestea sunt principalele dispoziții din Politica generală a Serviciului și a Conținutului oferit de FINTEL SRL. Utilizatorii și Clienții sunt încurajați să respecte aceste termeni și condiții pentru a evita eventualele consecințe negative sau litigii.
Abonarea la newsletter și alte alerte:
Renunțarea la primirea buletinelor informative:
FINTEL SRL și buletinele informative:
FINTEL SRL publică pe Site datele sale de identificare complete și corecte, pentru a facilita contactarea de către Utilizatori sau Clienți.
Acestea sunt principalele prevederi ale Politicii de Vânzare Online stabilite de FINTEL SRL pentru Site-ul https://onlineprepay.ro.
Acestea sunt prevederile principale ale Politicii de Plată cu Cardul, Încheierea Contractului la Distanță și Politicii de Retur stabilite de FINTEL SRL pentru Site-ul https://onlineprepay.ro.
Atunci când plasați o comandă de reîncărcare pe Site-ul https://onlineprepay.ro, inserând date corecte și complete, vă garantăm următoarele:
În situația în care informațiile furnizate sunt greșite, respectiv numărul de telefon introdus este un număr pentru care a fost contractat în prealabil un serviciu de telefonie de tip abonament și care, deci, nu poate fi supus reîncărcării, iar plata aferentă reîncărcării a fost efectuată cu succes, sunteți invitat să trimiteți o cerere scrisă prin care să solicitați rambursarea contravalorii creditului achitat, la adresa de e-mail asistenta@onlineprepay.ro, care să conțină următoarele precizări:
În general, în situația introducerii unui număr de telefon căruia i-a fost alocat în prealabil un serviciu de tip abonament de telefonie mobilă, sistemul platformei noastre online va indica imposibilitatea reîncărcării unui astfel de număr de telefon. Cu toate acestea, în cazuri puțin probabile datorate unei funcționări temporare defectuoase a sistemului nostru informatic, pot apărea situații de tipul celei descrise la punctul 4.3. din prezenta secțiune, context în care se va putea solicita rambursarea sumei achitate pentru reîncărcare.
În situația în care numărul de telefon introdus nu este cel dorit, însă încărcarea s-a efectuat cu succes, plata nu poate fi returnată. În acest caz, vă rugăm să vă adresați operatorului de telefonie prin serviciul Suport Clienți pentru a încerca transferul de credit.
Notă: Doar persoanele fizice pot renunța la o comandă plasată și doar pentru motive temeinic justificate.
În funcție de statusul comenzii, în situația mai sus descrisă,FINTEL SRL poate rambursa integral contravaloarea sumei achitate pentru reîncărcare, în termen de 1-30 de zile calculate de la momentul confirmării plății.
În cazul în care comanda de reîncărcare sau generare PIN a fost deja trimisă spre procesare către operatorul de plăți, suma achitată nu mai poate fi rambursată.
Orice rambursare pe care Prestatorul o datorează Utilizatorului ca urmare a unei reduceri de preț sau a încetării contractului este efectuată fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în termen de 14 zile de la data la care Prestatorul este informat cu privire la decizia Utilizatorului de a invoca dreptul la reducerea prețului.
Prestatorul efectuează rambursarea utilizând aceleași mijloace de plată pe care le-a utilizat Utilizatorul pentru plata Conținutului digital sau a Serviciului digital, cu excepția cazului în care Utilizatorul și-a dat acordul expres pentru utilizarea altor mijloace de plată și cu condiția ca rambursarea să nu implice plata unor comisioane de către Utilizator.
Prestatorul nu îi impune Utilizatorului niciun fel de comisioane legate de rambursare.
FINTEL SRL nu poate fi ținută responsabilă în fața niciunei persoane fizice sau juridice care folosește sau se bazează pe Conținut.
Prestatorul nu poate fi ținut responsabil pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu etc.) ce rezultă din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informației de tip Conținut prezentată sau nu pe Site sau pentru orice tip de erori sau omisiuni în prezentarea Conținutului care pot conduce la orice fel de pierderi.
FINTEL SRL nu este responsabilă de înregistrările care nu sunt încărcate pe Site, incluzând, dar fără a se limita la probleme de ordin tehnic independente de voința Prestatorului, pierderile, întârzierile sau orice alte situații apărute la plasarea comenzii cauzate de furnizorii de servicii și/sau de Internet, conexiunea la Internet a persoanei care dorește să plaseze o comandă etc.
În cazul în care un Utilizator/Client/Abonat consideră că un Conținut expediat prin orice mijloc de către FINTEL SRL violează drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate să contacteze Prestatorul pentru detalii suplimentare, astfel încât FINTEL SRL să remedieze eventualele încălcări.
Utilizatorul folosește Site-ul asumându-și propria responsabilitate,FINTEL SRL fiind liberă de orice răspundere pentru daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea/accesarea/vizitarea Site-ului sau ca urmare a folosirii informațiilor de pe Site.
FINTEL SRL nu răspunde pentru erorile sau omisiunile care pot interveni în redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.
FINTEL SRL nu garantează Utilizatorului/ Clientului acces pe Site sau la Serviciu și nu îi conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial și/sau integral Conținutul, de a reproduce parțial sau integral Conținutul, de a copia, sau de a exploata orice Conținut în orice altă manieră sau de a transfera vreunui terț orice Conținut asupra căruia are și/sau a obținut acces, în baza unui acord de utilizare, fără acordul prealabil scris al Prestatorului.
FINTEL SRL nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legături din Conținut, indiferent de natura acestor legături. Pentru respectivele site-uri, răspunderea o poartă, în mod integral, proprietarii acestora.
Prestatorul este exonerat de orice vină în cazul utilizării Site-ului și/ sau al Conținutului transmis către Utilizator sau Client prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), prin intermediul Site-ului, e-mail-ului sau al unui angajat al FINTEL SRL, atunci când această utilizare a Conținutului poate produce sau produce efectiv pagube de orice natură de partea Utilizatorului, Clientului și/sau oricărui tert implicat în acest transfer de Conținut.
FINTEL SRL nu oferă niciun fel de garanții directe sau indirecte că:
FINTEL SRL nu poate fi ținută responsabilă în niciun fel în fața niciunui Client care utilizează Site-ul sau Conținutul, altfel decât în limita articolelor ce constituie Termeni și Condiții.
FINTEL SRL declară pe propia răspundere faptul că Serviciile/Produsele listate pe https://onlineprepay.ro nu sunt contrafăcute. În cazul în care există nemulțumiri din partea Utilizatorului/Clientului/Abonatului, acesta poate o solicitare la adresa de e-mail asistenta@onlineprepay.ro.
Prestatorul răspunde pentru orice nefurnizare a Conținutului digital sau a Serviciului digital dacă aceasta se face cu întârzieri nejustificate după încheierea contractului. Se consideră furnizat Conținutul sau Serviciul Site-ului când devine disponibil sau accesibil pentru Utilizator.
Prestatorul răspunde pentru orice neconformitate care există la momentul furnizării și care este constatată în termen de cinci ani începând cu data furnizării.
Se consideră că fiind o neconformitate a Conținutului digital sau a Serviciului digital orice neconformitate cauzată de Integrarea incorectă a Conținutului digital sau a Serviciului digital în mediul digital al Utilizatorului, dacă este îndeplinită una din următoarele condiții: a) Conținutul digital sau Serviciul digital a fost integrat de Prestator sau sub răspunderea acestuia; b) Conținutul digital sau Serviciul digital a fost destinat să fie integrat de Utilizator, iar integrarea incorectă s-a datorat unor deficiențe în instrucțiunile de integrare furnizate de Prestator.
În cazul în care Prestatorul nu furnizează Conținutul digital sau Serviciul digital în conformitate, Utilizatorul îi solicită Prestatorului să furnizeze Conținutul digital sau Serviciul digital.
În caz de neconformitate, Utilizatorul are dreptul la aducerea în conformitate a Conținutului digital sau a Serviciului digital sau la o reducere proporțională a prețului.
Utilizatorul are dreptul la aducerea în conformitate a Serviciilor solicitate, cu excepția cazului în care acest lucru ar fi imposibil sau ar impune Prestatorului costuri care ar fi disproportionate, luând în considerare toate circumstanțele, inclusiv: a) valoarea Conținutului digital sau a Serviciului digital în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea; b) gravitatea neconformității.
Prestatorul aduce Conținutul digital sau Serviciul digital în conformitate într-o perioadă de timp rezonabilă care nu poate depăși 15 zile calendaristice din momentul în care Prestatorul a fost informat de către Utilizator cu privire la neconformitate și care este stabilit de comun acord, în scris, între Prestator și Utilizator, fără costuri și fără vreun inconvenient semnificativ pentru Utilizator, ținând seama de natura Conținutului digital sau a Serviciului digital și de scopul pentru care Utilizatorul a solicitat Conținutul digital sau Serviciul digital.
Utilizatorul are dreptul la reducerea proporțională a prețului, în cazul în care Conținutul digital sau Serviciul digital este furnizat în schimbul plății unui preț în oricare dintre următoarele cazuri:
Reducerea de preț este proporțională cu diminuarea valorii Conținutului digital sau a Serviciului digital furnizat Utilizatorului în comparație cu valoarea pe care Conținutul digital sau Serviciul digital ar avea-o dacă ar fi în conformitate.
În caz de neconformitate, Utilizatorul are dreptul de a suspenda plata unei părți restante din prețul Conținutului sau Serviciului digital sau a unei părți a acesteia până la aducerea în conformitate de către Prestator a Conținutului digital sau a Serviciului digital, cu condiția ca plata suspendată să nu fie aferentă unui Conținut digital sau Serviciu digital deja furnizat de către Prestator și care a fost conform.
Împreună cu procesatorul de plăți agreat, vă oferim un modul de plăți recurente/periodice pentru a vă permite să efectuați plăți automate, la intervale regulate de timp.
Posibilitatea de a beneficia de plată recurentă este condiționată de crearea unui cont de utilizator.
Dacă optați pentru acest modul de plăți recurente, vă informăm că prelucrarea datelor cu caracter personal (Date bancare – nume și prenume, număr card, cod CVC) sunt prelucrate de către procesatorul de plăți, astfel că vă invităm să consultați Politica de confidențialitate de pe site-ul acestuia.
Dumneavoastră alegeți suma de bani aferentă creditului pe care doriți să îl reîncărcați, numărul de telefon și intervalul de timp (de exemplu, 30 de zile) pentru recurența plății.
La data stabilită pentru efectuarea plății, veți primi o notificare din partea reincarcareprepay.ro prin care veți fi informat despre faptul că urmează a se debita suma selectată de dumneavoastră.
În cazul în care doriți să opriți modulul de plăți recurente, aveți două opțiuni:
FINTEL SRL nu solicită Clienților/Utilizatorilor/Abonaților săi, prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS etc.), informații referitoare la date confidențiale, conturi/carduri bancare sau parole personale etc.
Clientul/Utilizatorul își asumă întreaga responsabilitate pentru divulgarea unui terț a datelor sale confidențiale.
FINTEL SRL nu va fi ținută răspunzătoare în situația în care un Utilizator/Client/Abonat ar fi/este prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că este/că reprezintă interesele FINTEL SRL.
Clientul sau Utilizatorul va informa FINTEL SRL asupra unor asemenea tentative de fraudă, folosind datele de contact disponibile pe Site.
FINTEL SRL nu promovează SPAM-ul.
Comunicările realizate de către Prestator prin mijloace electronice de comunicare la distanță (i.e. e-mail, telefonic etc.) conțin datele de identificare complete și conforme ale expeditorului sau legături către acestea, la data transmiterii Conținutului.
Următoarele scopuri atinse sau nu vor fi considerate tentativa de fraudare a Site-ului/ Conținutului și/ sau a Societății FINTEL SRL și se va pune în mișcare cercetarea penală împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat să sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
FINTEL SRL nu va fi ținută responsabilă pentru prejudiciile de orice fel cauzate de acțiunile unor Utilizatori/Clienți/Abonați care încalcă aceste termeni și condiții.
Exceptand cazurile in care nu s-a prevazut in mod expres altfel, niciuna din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corepunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza Contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat/a sa aduca la cunostinta celeilalte parti, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care ii stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat/a de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul il/o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
Daca in termen de 15 zile de la data producerii, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului incheiat la distanta, fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii acestuia.
Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea etc. a Site-ului si/sau a oricarui Continut trimis de catre FINTEL SRL Utilizatorului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), acesta se declara de acord cel putin cu prezentele Termeni si conditii.
Prezentul Contract se considera incheiat in Romania si, in consecinta, este guvernat de dispozitiile legale aplicabile pe teritoriul Romaniei. Orice disputa cu referire la Document care ar putea sa apara intre Client si FINTEL SRL se va rezolva pe cale amiabila. Daca solutionarea amiabila a conflictului nu va fi posibila in termen de 30 de zile de la inregistrarea reclamatiei, acesta va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul FINTEL SRL.
Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, FINTEL SRL ofera Clientului posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniune si un comerciant stabilit in Uniune.
FINTEL SRL nu raspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli etc., in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor.
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau invalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze ale prezentului Contract.
In vederea solutionarii independente, impartiale, transparente, eficace, rapide si echitabile, pe cale extrajudiciara, a eventualelor litigii care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare incheiate cu dumneavoastra in calitate de Consumator, prin intermediul site-ului https://onlineprepay.ro, va informam de existenta si posibilitatea de a recurge la platforma europeana SOL (denumita in continuare „platforma SOL”).
Platforma SOL este un site internet interactiv, gratuit si disponibil online in toate limbile oficiale ale institutiilor Uniunii Europene, creat pentru consumatorii si comerciantii care doresc o solutionare pe cale extrajudiciara a litigiilor indicate in paragraful anterior. Aveti posibilitatea de a accesa platforma SOL la urmatoarea adresa de internet: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO. Adresa noastra de e-mail este urmatoarea: asistenta@onlineprepay.ro.
FINTEL SRL isi rezerva dreptul de a efectua orice modificari ale prevederilor prezentului Document, precum si orice modificari ale Site-ului/structurii acestuia/Serviciului, inclusiv modificari ce ar putea afecta Site-ul si/sau orice Continut, fara o notificare prealabila a Utilizatorului sau Clientului in acest sens.
Prestatorul nu va putea fi tinut responsabil pentru eventualele erori aparute pe Site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari etc., care nu sunt facute de catre administratorul Site-ului.
FINTEL SRL isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a Site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.
In eventualitatea in care exista intrebari sau sugestii cu privire la FINTEL SRL, ne puteti contacta la adresa de corespondenta electronica: https://onlineprepay.ro.
Termenii si conditiile prezente permit Cumparatorului arhivarea si reproducerea acestora, Vanzatorul asigurand o corecta si transparenta informare a Consumatorilor.
Termenii si conditiile prezente sunt valabile pentru toate site-urile pentru careFINTEL SRL are calitatea de autor/proprietar/administrator.
Acest document de acord intre parti a fost redactat in conformitate cu legislatia aplicabila pe teritoriul Romaniei.